Instagram schimbă aplicația ca să nu te mai uiți doar la urmăritori
Instagram a anunțat astăzi, 22 noiembrie, că va schimba design-ul aplicației care va pune accent mai mult pe utilizator, nu pe câți urmăritori are.
Se pare că Instagram vrea să schimbe modul în care sunt percepuți oamenii de pe platformă și începe să pună mai mult accent pe persoana respectivă, pe ce conținut are și nu pe câți urmăritori are.
Așadar, în noul design numărul de fani este trecut sunt poza de profil și sub prezentare. Acum, numărul de urmăritori este sus de top și cu un font mai mare. În noua versiune acesta trece mai jos și cu un font mai mic. Compania face asta pentru că vrea să promoveze interacțiunile dintre oameni nu niște numere care oricum păreau a fi măsluite. Instagram a anunțat că va demara un proces de curățare a platformei, pentru a șterge conturile false și boții de pe site.
Practic, pe Instagram există multe conturi care au mulți fani falși sau conturi care au cumpărat urmăritori. Astfel, în viitor conturile false de pe rețea ar trebui să dispară.
De asemenea, acum butoanele de “Follow” și “Message” sunt unul lângă altul și vei putea vedea urmăritorii comuni când apeși pe butonul de urmăritori al unei persoane. În plus, IGTV va primi propria categorie pe profilul tău. IGTV este o alternativă foarte atractivă pentru amatorii de vloguri de pe YouTube. Oricine poate crea conținut video pentru IGTV și poate urca clipuri pe platformă atât prin intermediul aplicației omonime de mobil, cât și direct de pe webprin intermediul browserului preferat.
Pentru conturile de businss se adaugă și un buton de “shop”, pe lângă cele existente din prezent. Asta ar trebui să facă vânzarea de produse mai ușor pentru antreprenori.
Toate aceste schimbări nu sunt definitorii și cei de la Instagram o să le implementeze pe rând, în mai multe piețe, în următoarele săptămâni. Reprezentanții rețelei au spus că vor mai experimenta cu astfel de design-uri și că vor ține cont de feedbackul primit de la utilizatori.